Direktlänk till inlägg 20 mars 2020

Covid-19

Av swedishmillion - 20 mars 2020 09:18

Hej alla!
Det va länge sen sist. Det händer ju rätt mycket i vår lilla värld just nu. Ett envist virus som kan ge fruktansvärda konsekvenser. Vi ser dödsfall, ekonomiska kriser, slutsålda varhuhandel m.m Det är ganska skrämmande när man tänker hur fort allt har gått och hur det påverkar oss på så många olika plan. Samtidigt kan jag känna att vi ibland är lite för oroliga. Om alla följer de riktlinjer som finns så hade det nog sett lite annorlunda ut idag. Men jag är övertygad om att det här är snart historia.

Jag tänkte berätta lite hur det går för oss nu. Jag har varit sjuk i ca 6 veckor nu. Jag har Corona symtom men haft en kraftig förkylning innan allt detta satte fart. Det har inneburit en hel del utgifter som inte var räknat. Den här månaden har jag dock haft möjlighet att spara 1000:- vilket är helt ok. Jag ska fortsätta kämpa men just nu jobbar vi alla i motvind. Jag älskar utmaningar så det ska bli spännande.

Hoppas jag kan börja uppdatera mer.
Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedishmillion - 1 oktober 2020 14:59

Hej mina vänner! Länge sedan det hände något här. I det verkliga livet händer det en hel del. Jag har gjort så mycket och planerar för fullt inför framtiden. Jag försöker jobba trotts att min utmattning gör sig påmind allt för ofta. Jag försöker ä...

Av swedishmillion - 10 februari 2020 11:28


Dagens tips som jag använder mig av väldigt mycket är att panta flaskor. Jag upplever att allt fler inser att panta faktiskt är bra. Men det är ju bara pengar som man får tillbaka som man redan har lagt ut på flaskorna. Jag har tur som har anhöriga s...

Av swedishmillion - 10 februari 2020 10:15


Jag tänkte börja med en kort presentation av vem jag är och varför jag har skapat den här bloggen. Jag vill på något sätt inte avslöja vem jag är då jag känner att jag vill att mina läsare ska bli med medvetna av vilka resurser vi har gömda i vår...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards